Proofs of Namaz (Hanafi) from SAHIH, HASAN Hadith`s


Proofs of Namaz (Hanafi) from SAHIH, HASAN Hadith`s

Imam K Pichey Qiraat Na Karne ka Bayan

Not reciting qir’at after the imam topic

Qur’an Ki Roshni Me:
وَإِذَا قُرِئَ الْقُرْآنُ فَاسْتَمِعُواْ لَهُ وَأَنصِتُواْ لَعَلَّكُمْ تُرْحَمُونَ

Aur Jab Quran Parha Jaya To Usey Tawajjo Se Sunaa Karo Aur Khamosh Raha Karo Takey Tum Per Rahem Kiya Jaye. [Quran 7:204]

Tafsir Ibn-e-Kaseer:

وقال أبو حنيفة وأحمد بن حنبل: لا يجب على المأموم قراءة أصلاً في السرية ولا الجهرية بما ورد في الحديث «من كان له إمام فقراءته قراءة له» وهذا الحديث رواه الإمام أحمد في مسنده عن جابر مرفوعاً، وهو في موطأ مالك عن وهب بن كيسان عن جابر موقوفاً، وهذا أصح

Imam Ibn-e-Kaseer Riwayat Kartey Hy: Abu Musa Ashari (R.a), Abu Huraiar (R.a) Ibne Masud (R.a) Se k Ye Ayat “ Imam k Pichey Namaz me Khamosh Rahney k Taluq Se Nazil Hue Aur Imam-e-Azam Abu Hanifa Aur Imam Ahmed bin Hanbal Ne Farmaya: Imam k Pichey Qiraat Jaiz Nahi Q k Hadees Me Ata Hy “Imam Ki Qiraat Mukhtadi K Liye Kaafi Hy”.

Ye Hadees Marfu Imam Ahmed Bin Hanbal Ne Apni Musnad Me Hazrat.Jaabir Se Aur Imam Malik Ne Mauquf Apni Muwatta Me Wahab Bin Kissan ki Sanad Se Riwayat ki Hy. Imam Ibn-e-Kaseer Ne Farmaya k Is Mauzu par In Dono Imamo k Aqwaal Aur Nazariyaa SAHIH Hy.

قال علي بن أبي طلحة عن ابن عباس في الآية قوله {وَإِذَا قُرِىءَ ٱلْقُرْءَانُ فَٱسْتَمِعُوا۴} يعني في الصلاة المفروضة،

Hazrat.Ibn-e-Abbas RaziAllah Ne Farmaya: Ye Ayat Imam k Pichey Namaz me Khamosh Rahney k Taluq Se Nazil Hue

[Tafsir Ibne Kaseer: 1/281 Ayat 7:204]

Imam Nasai (Rh) Ne Mukammal Ek Baab Banaya Hy Is Mauzu par Aur Bahot Si Ahadees Laye Hy { فاستمعوا له وأنصتوا لعلكم ترحمون باب تأويل قوله عز وجل: {وإذا قرىء القرآن

Hadees Ki Roshni Me:

HADEES 1:

ﻋَﻦْ ﻋَﻄَﺎﺀِ ﺑْﻦِ
ﻳَﺴَﺎﺭٍ ﺃَﻧَّﻪُ ﺳَﺄَﻝَ ﺯَﻳْﺪَ ﺑْﻦَ ﺛَﺎﺑِﺖٍ ﺭﺿﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﻪ ﻋَﻦِ ﺍﻟْﻘِﺮَﺍﺀَﺓِ ﻣَﻊَ ﺍﻹِﻣَﺎﻡِ، ﻓَﻘَﺎﻝَ : ﻟَﺎ ﻗِﺮَﺍﺀَﺓَ ﻣَﻊَ ﺍﻹِﻣَﺎﻡِ ﻓِﻲ ﺷَﻲﺀٍ

Hazrat Ata Bin Yaseer Riwayat Karte Hy K Unhone Hazrat Zaid Bin Sabit (R.a) Se Imam K (Sath) Qiraat K Mutalliq Sawal Kiya to Hazrat Zaid Bin Sabit Ne Jawab Diya: Imam K Sath Kisi Chiz Me Qiraat Nahi.

Sahih Muslim vol : 1 pg no: 460 Hadees no# 577
Sunan Nasai vol : 2 pg no: 160 Hadees no# 960
Sunan Al-Kubra vol : 1 pg no: 331 Hadees no# 1032
Abu Awaan Fi Musnad 522 Hadees no# 1951
Baihaqi Fi Sunan-ul-Kubra vol : 2 pg no: 163 Hadees no# 2738

HADEES 2:

ﻋَﻦْ ﺃَﺑِﻲ ﻧُﻌَﻴْﻢٍ ﻭَﻫْﺐِ ﺑْﻦِ ﮐَﻴْﺴَﺎﻥَ ﺃَﻧَّﻪُ ﺳَﻤِﻊَ ﺟَﺎﺑِﺮَ ﺑْﻦَ ﻋَﺒْﺪِ ﺍﷲِ ﺭﺿﻲ ﺍﷲ ﻋﻨﻬﻤﺎ ﻳَﻘُﻮْﻝُ : ﻣَﻦْ ﺻَﻠَّﻲ ﺭَﮐْﻌَﺔً ﻟَﻢْ ﻳَﻘْﺮَﺃْ ﻓِﻴْﻬَﺎ ﺑِﺄُﻡِّ ﺍﻟْﻘُﺮْﺁﻥِ ﻓَﻠَﻢْ ﻳُﺼَﻞِّ ﺍِﻟَّﺎ ﺃَﻥْ ﻳَﮑُﻮْﻥَ ﻭَﺭَﺍﺀَ ﺍﻹِﻣَﺎﻡِ. ﺭَﻭَﺍﻩُ ﺍﻟﺘِّﺮْﻣِﺬِﻱُّ ﻭَﻣَﺎﻟِﮏٌ. ﻭَﻗَﺎﻝَ ﺃَﺑُﻮْﻋِﻴْﺴَﻲ : ﻫَﺬَﺍ ﺣَﺪِﻳْﺚٌ ﺣَﺴَﻦٌ ﺻَﺤِﻴْﺢٌ

Hazrat.Abu Nayeem Wahab Bin Qasim Se Riwayat Hy K Inhone Hazrat Jabir Bin Abdullah (R.a) Ko Ye Farmate Hue Suna : Jisne Koi Rakat Padhi Aur Is me Surah Fatiha Nahi Padhi to goya Isne Namaz hi Nahi Padhi Siwaye Is Ke K Wo Imam K Pichey Ho.
Ye Hadees HASSAN SAHIH Hy.

Sunan Tirmizi vol : 1 pg no: 346,347 Hadees no# 312,313
Muwatta Imam Malik vol : 1 pg no: 84 Hadees no# 187
Abdur Razzaq vol : 2 pg no: 121 Hadees no# 2745
Ibn-e-Abi Shaybah vol : 1 pg no: 318 Hadees no# 3621
Baihaqi Sunan-ul-Kubra vol : 2 pg no: 160 Hadees no# 2725
Tahawi Fi Sharha Manil Aasaar pg no: 282 Hadees no# 1265

HADEES 3:

ﻋَﻦْ ﺃَﺑِﻲﻫﺮَﻳْﺮَﺓَ ﺭﺿﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻨﻪ، ﻗَﺎﻝَ : ﻗَﺎﻝَ ﺭَﺳُﻮْﻝُ ﺍﷲِ ﺻﻠﻲ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺁﻟﻪ ﻭﺳﻠﻢ : ﺇِﻧَّﻤَﺎ ﺟُﻌِﻞَ ﺍﻹِﻣَﺎﻡُ ﻟِﻴُﺆْﺗَﻢَّ ﺑِﻪِ، ﻓَﺈِﺫَﺍ ﮐَﺒَّﺮَ
ﻓَﮑَﺒِّﺮُﻭْﺍ ﻭَ ﺇِﺫَﺍﻗَﺮَﺃَ ﻓَﺄَﻧْﺼِﺘُﻮْﺍﺭَﻭَﺍﻩُ ﺍﺑْﻦُ ﻣَﺎﺟَﻪ ﻭَﺃَﺑُﻮْﺩَﺍﻭُﺩَ ﻭَﺃَﺣْﻤَﺪُﻫَﺬَﺍ ﺣَﺪِﻳْﺚٌ ﺣَﺴَﻦٌ ﺻَﺤِﻴْﺢٌ

Hazrat Abu Hurairah Riwayat Karte Hy K Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam Ne Farmaya : Imam Isi Liye Banaya Jata Hy K Is Ki Ikh’tida Ki Jaye. Jab Wo Allahu Akbar Kahey To Tum Log Bhi Allahu Akbar Kaho Aur Jab Qiraat Kare To Chup Raho.
Ye Hadees HASSAN SAHIH Hy.

Sunan Ibn-e-Majah vol : 1 pg no: 458 Hadees no# 846
Sunan Abu Dawud vol : 1 pg no: 237 Hadees no# 604
Sunan Nasai-ul-Kubra vol : 1 pg no: 320 Hadees no# 993
Musnad Imam Ahmed Bin Hanbal vol : 2 pg no: 376 Hadees no# 420
Musan’naf Ibn-e-Abi Shaybah vol : 1,2 pg no: 331,115 Hadees no# 3799,7137


Takbeer-e-Ula K Ilawa Namaz Me Rafayadain
Na Karne Ka Bayan

Sayings not in favor of Raf-al-yadain

HADEES 1:

عَنْ عَلْقَمَةَ قَالَ : قَالَ عَبْدُ اﷲِ بْنُ مَسْعُوْدٍ رضي الله عنه : أَلاَ أُصَلِّي بِکُمْ صَلَاةَ رَسُوْلِ اﷲِ صلي الله عليه وآلهوسلم ؟ قَالَ : فَصَلَّي فَلَمْ يَرْفَعْ يَدَيْهِ إِلَّا مَرَّةًرَوَاهُ أَبُوْدَاوُدَ وَالتِّرْمِذِيُّ، وَالنَّسَائِيُّ وَزَادَ : ثُمَّ لَمْ يُعِدْوَقَالَ أَبُوْعِيْسَي : هَذَا حَدِيْثٌ حَسَنٌ

Hazarat Alqama Riwayat Karte Hy k Abdullah Bin Masood (R.a) Ne Farmaya: “ Kya My Tumhe RasoolAllah Sallallahu Alaihi Wasallam Ki Namaz Na Padhau ? Rawi kahtey hy: “Fir Unhone Ne Namaz Padhai Aur Ek Martaba k Siwa Apne Hath Na Uthaye”.
*Imam Nasai ki Bayan Karda Riwayat Me hy “Fir Unhone ne Hath Na Uthaye”.
Imam Tirmizi ne kaha : Ye Hadees HASSAN Hy Aur Ghair-e-Waahid Hy SAHABA Aur TABYEEN Se Aur Ye Hazrat Sufiyaan Sauri (Ameer-ul-Momineen Fil Hadees) ka Qaul Hy.

Sunan Abu Daward Kitab vol : 1 pg no: 286 Hadees no# 748
Sunnan Tirmadi Kitab us salat vol : 1 pg no: 298 Hadees no# 208
Sunnan Nasai vol : 2 pg no: 131 Hadees no# 1026
Sunnan ul Kubra vol : 1 pg no: 221,301 Hadees no# 640,1099
Musnad Imam Ahmad vol : 1 pg no: 388,441
Musnaf Ibne Abi shaybah vol : 1 pg no: 213 Hadees no# 2441

Nasir Al-Albani Ne Kaha :
والحق انه حديث صحيح واسناده صحيح على شرط مسلم ولم نجد لمن اعله حجة يصلح التعلق بها ورد الحديث)
(من اجلها

HAQ Ye Hy K Ye Hadees SAHIH Hy SAHIH MUSLIM Ki Sharait Par. Aur Jinhone Isey Malool Kaha unke Pas Koi Daleel Nahi Hy Jisey Wo Istid’laal Kar Sakey.
[Mishqaat al Masabih, Tahqiq Nasir Albani, Vol 1, Pg No: 254, Hadees no# 809]

HADEES 2:

عَنِ الْأَسْوَدِ، قَالَ : رَأَيْتُ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ رضي الله عنه يَرْفَعُ يَدَيْهِ فِي أَوَّلِ تَکْبِيْرَةٍ، ثُمَّ لَايَعُوْدُ. رَوَاهُ الطَّحَاوِيُّ

Hazrat Aswad Bayan Karte Hy K Maine Hazrat Umar Bin khatab (R.a) Ko Namaz Ada Karte Dekha Hy. Aap (R.a) Takbir-e-Tahrima Kahtey waqt dono Hath Uthatey, Fir (Baqiya Namaz Me Haath) Nahi Uthatey thy.
[Tahawi Fi Sharha Manil Aasaar vol : 1 pg no: 294 Hadees no# 1329]
قال عبد الملك: ورأيت الشعبي وإبرٰهيم وأبا إسحٰق لا يرفعون أيديهم إلا حين يفتتحون الصلاة

Hzt Abdul Malik (Rah) Ne Farmaya: Maine Hzt Sh’abi,Hzt Ibrahim, Hzt Abu Ishaq Ko dekha k Ye Sab Takbir-e-Ula k Ilawa (Baqiya Namaz Me Haath) Nahi Uthatey thy.
[Musannaf Ibne Abi Shaybah, Volume No.1, Page No. 268]

Allama Turkamani (Rh) Ne Farmaya : وهذا السند ايضا صحيح على شرط مسلم
Is Hadees ki Sanad SAHIH Hy SAHIH MUSLIM k Sharait par.

Mullah Ali Qari (Rh) Ne Farmaya: وروى الطحاوي ثم البيهقي من حديثالحسن بن عياش بسند صحيح
Imam Tahawi aur Imam Baihaqi Ne Hassan bin Ayyash se Is Hadees Ko Riwayat Kiya Hy SAHIH SANAD k Sath.

[Mirqat Sharh al Mishqaat, vol : 2 pg no: 523]

HADEES 3:

عَنْ عَاصِمِ بْنِ کُلَيْبٍ عَنْ أَبِيْهِ أَنَّ عَلِيًا رضي الله عنه کَانَ يَرْفَعُ يَدَيْهِ إِذَا افْتَتَحَ الصَّلَاةَ، ثُمَّ لَا يَعُوْدُ. رَوَاهُ ابْنُ أَبِي شَيْبَةَ
Hazrat Asim Bin Kalaiyb Apne Walid Se Riwayat Karte Hy k Hazrat Ali sirf Takber-e-Tahrima Me Hi Hatho Ko Utha’tey Thy Fir Dauran Namaz Me Hath Nahi Utha’tey Thy.

[Musannaf Ibn Abi Shaybah vol : 1 page no:213: Hadees no# 2444]
[Baihaqi Fis Sunnan al-Kubra, Vol: 2, Pg: 80 : Maktaba Dar al Baaz, Saudi Arabia]

Abdur Rahman Mubarakpuri Ne kaha:
واستدلوا أيضاً بأثر علي رضي الله عنه رواه الطحاوي وابن أبي شيبة والبيهقي عن عاصم بن كليب عن أبيه أن علياً يرفع يديه في أول تكبيرة من الصلاة ثم لا يرفع بعد. قال الزيلعي: هو أثر صحيح. وقال العيني في عمدة القاريء: إسناد عاصم بن كليب صحيح على شرط مسلم

Mubarakpuri Ne Kaha : Tark-e-Rafayadain (Namaz me Rafayadain Na Karne) ki Daleel Is Hadees se Milti Hy. * Aur Imam Zayli (Rh) Ne Is Sanad Ko SAHIH kaha Hy.
* Imam Badruddin Ayni ne Umadatul Qaari me Farmaya:
Asim Bin Kulayb Ki Sanad SAHIH Hy SAHIH MUSLIM ki Sharait par.
[MubarakPuri Ki Sharha Sunan Tirmizi, Tuhfa Tul Ahwadhi vol : 2 pg no: 98]

HADEES 4:

عَنِ الْأَسْوَدِ أَنَّ عَبْدَ اﷲِ بْنَ مَسْعُوْدٍ رضي الله عنه کَانَ يَرْفَعُ يَدَيْهِ فِي أَوَّلِ التَّکْبِيْرِ، ثُمَّ لَا يَعُوْدُ إِلَي شَيءٍ مِنْ ذَلِکَ.وَيَأْثِرُ ذَلِکَ عَنْ رَسُوْلِ اﷲِ صلي الله عليه وآله وسلم. رَوَاهُ أَبُوْحَنِيْفَةَ.
Hazrat Abdullah Bin Masood Riwayat Karte hy k Maine Rasool Allah Sallalahu Alaihi Wasallam Aur Hzt.Abu Bakar Aur Hzt.Umar RaziAllahu Anhuma k Sath Namaz padhi. Yeh Sab Hazraat Sirf Namaz k Shuru Me Hi Apne Haath Buland Karte Thy.

[Sunnan Darqunti : vol : 1 pg no: 290]
[Musnad Abu Yala vol : 8 pg no: 403: Hadees no# 5039]
[Baihaq Sunnan ul kubra vol : 2 pg no: 79]
[Majmua uz zawaid vol : 2 pg no: 101]


Buland Awaaz se Ameen Na Kahna Ka Bayan

HADEES :

حدثنا أبو داود قال حدثنا شعبة قال أخبرني سلمة ابن كهيل قال سمعت حجرا أبا العنبس قال سمعت علقمة ابن وائل يحدث عن وائل وقد سمعت من وائل انه «صلى مع رسول الله صلى الله عليه وسلم فلما قرأ {غير المغضوب عليهم ولا الضالين} قال آمين خفض بها صوته

Hazrat Wail Bin Hujr(R.A) se Riwayat Hy K Huzoor Sallallahu Alahi Wassalam Ne {غير المغضوب عليهم ولا الضالين} Padha To Kaha: Ameen. Aur Aap Sallalahu Alaihi Wasaalam Ne Ameen ki Awaaz ko Pasht Kiya.

[Musnad Abu Dawud Al-Tiyalsi vol : 1/ pg no: 576]
[ Sunnan Tirmzi vol : 1/ pg no: 289 : Hadees no# 248]
[ Musnad Ahmed bin Hanbal vol : 4 pg no: 316]
[Mustadar’rak Al-Hakim vol : 2 pg no: 253 : Hadees no# 2913]

Imam Tirmizi,Imam Ahmed Aur Imam Hakim Ne kaha: Ye Hadees SAHIH Hy
Imam Badr Uddin Ayni Ne Farmaya: وقال: حديث صحيح الإسناد
Ye Hadees Ki Sanad SAHIH Hy

[Umdat ul Qari Sharh Sahih ul Bukhari 6/47]


Tashahud Me Shahadat ki Ungli Se Ishara Dey Kar
Rakh Deney ka Bayan

HADEES 1:

ﺣﺪﺛﻨﺎ ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﻣﻌﻤﺮ ﺑﻦ ﺭﺑﻌﻲ ﺍﻟﻘﻴﺴﻲ ﺣﺪﺛﻨﺎ ﺃﺑﻮ ﻫﺸﺎﻡ ﺍﻟﻤﺨﺰﻭﻣﻲ ﻋﻦ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻮﺍﺣﺪ ﻭﻫﻮ ﺍﺑﻦ ﺯﻳﺎﺩ ﺣﺪﺛﻨﺎ ﻋﺜﻤﺎﻥ ﺑﻦ ﺣﻜﻴﻢ ﺣﺪﺛﻨﻲ ﻋﺎﻣﺮ ﺑﻦ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﻪ ﺑﻦ ﺍﻟﺰﺑﻴﺮ ﻋﻦ ﺃﺑﻴﻪ ﻗﺎﻝ ﻛﺎﻥ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ ﺇﺫﺍ ﻗﻌﺪ ﻓﻲ ﺍﻟﺼﻼﺓ ﺟﻌﻞ ﻗﺪﻣﻪ ﺍﻟﻴﺴﺮﻯ ﺑﻴﻦ ﻓﺨﺬﻩ ﻭﺳﺎﻗﻪ ﻭﻓﺮﺵ ﻗﺪﻣﻪ ﺍﻟﻴﻤﻨﻰ ﻭﻭﺿﻊ ﻳﺪﻩ ﺍﻟﻴﺴﺮﻯ ﻋﻠﻰ ﺭﻛﺒﺘﻪ ﺍﻟﻴﺴﺮﻯ ﻭﻭﺿﻊ ﻳﺪﻩ ﺍﻟﻴﻤﻨﻰ ﻋﻠﻰ ﻓﺨﺬﻩ ﺍﻟﻴﻤﻨﻰ ﻭﺃﺷﺎﺭ ﺑﺈﺻﺒﻌﻪ

Hazrat Imran Bin Abdullah bayan Karte Hy K Jab RasoolAllah Sallallahu Alaihi Wasallam Tashahud K Liye (Qaidah Me) Baith’tey To Aap Sallallahu Alaihi Wasallam Apna Daaya (Right) Haath, Daayi Raan par Aur Baaya (Left) Haath Baayi Raan par Rakhtey. Aur Kalma-e-Shahadat K Waqt Apni Shahadat Ki Ungli Ka Ishara (Uthaya Kartey) Detey Aur Anghotha,Ungliyo se Halqa banaya karte Thy.

Sahih Muslim ﺑﺎﺏ ﺻﻔﺔ ﺍﻟﺠﻠﻮﺱ ﻓﻲ ﺍﻟﺼﻼﺓ ﻭﻛﻴﻔﻴﺔ ﻭﺿﻊ ﺍﻟﻴﺪﻳﻦ ﻋﻠﻰ ﺍﻟﻔﺨﺬﻳﻦ pg :408 Hadees#579

HADEES 2:
عن ‏ ‏عبد الله بن الزبير ‏ ‏أنه ذكر ‏
أن النبي ‏ ‏صلى الله عليه وسلم ‏ ‏كان ‏ ‏يشير بأصبعه إذا دعا ولا يحركها ‏

Hazrat Abdullah Ibn Zubayr (R.A) se Riwayat Hy K Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wassallam Tashahud K Waqt, Apni Shahadat Ki Ungli Ka Ishara Detey {Uthaya Karte} Thy Lekin Us Ungli Ko Hilaya Nahi Karte Thy.
[Sunnan Abu Dawud Vol 1 page 260 Hadees no# 990]

HADEES 3:

Imam Baihaqi Se Riwayat Hy K Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wassalam Tashahud K Waqt, Apni Shahadat Ki Ungli Ka Ishara Detey (Uthaya Karte) Thy Lekin Usey Hilaya Nahi Karte Thy.
[Sunnan Bayhaqi vol : 2 : Hadees no# 131-132]


Namaz Me Naaf K Neechey Hath Bandhne Ka Bayan

HADEES 1:
ﺣَﺪَّﺛَﻨَﺎ ﻭَﻛِﻴﻊٌ، ﻋَﻦْ ﻣُﻮﺳَﻰ ﺑْﻦِﻋُﻤَﻴْﺮٍ، ﻋَﻦْ ﻋَﻠْﻘَﻤَﺔَ ﺑْﻦِ ﻭَﺍﺋِﻞِ ﺑْﻦِ ﺣُﺠْﺮٍ،ﻋَﻦْ ﺃَﺑِﻴﻪِ، ﻗَﺎﻝَ: ﺭَﺃَﻳْﺖُ ﺍﻟﻨَّﺒِﻲَّ ﺻَﻠَّﻰ ﺍﻟﻠﻪﻋَﻠَﻴﻪ ﻭﺳَﻠَّﻢ ﻭَﺿَﻊَ ﻳَﻤِﻴﻨَﻪُ ﻋَﻠَﻰ ﺷِﻤَﺎﻟِﻪِ ﻓِﻲﺍﻟﺼَّﻼَﺓِ ﺗَﺤْﺖَ ﺍﻟﺴُّﺮَّﺓِ

Hazrat Wa’il Bin Hujar (R.a) Farmate Hy ke “Maine Nabi-e-Akram Sallallahu Alaihi Wassalam Ko Dekha ke Aap Sallallahu Alaihi Wassalam Namaz Me Apne Daayein Hath Ko Baayein Haath par Naaf ke Neechey Bandhtey Thy.”
[Musannaf Ibne Abi Shaybah بَابُ وَضْعِ الْيُمْنَى عَلَىﺍﻟﺸِّﻤَﺎﻝ Hadees no# 3959]

Hzt.Qasim bin Qutloobagha Misri (Rh) Farmate Hy ke Is Hadees ki Sanad Jayyid Hy. Aur Apne (Naaf ke Neechey) Lafz ko Naqal Kar Ke HADEES ko SAHEEH Farmaya.
Muhaddis Abu Tayyab (Rh) Farmate Hy: Ye Hadees Sanad ke lihaaz se Qawi (Mazboot) Hy. * Shaykh Aabid Sindhi (Rh) Ne kaha ke iske Rijaal Siqah Hy.
[Bazal Al-Maj’hood vol:2 Pg no :23; At-Taaleequl Hasan vol:1 Pg no:70]

HADEES 2:
ﺣَﺪَّﺛَﻨَﺎ ﺃَﺑُﻮ ﻣُﻌَﺎﻭِﻳَﺔَ، ﻋَﻦْ ﻋَﺒْﺪِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِ ﺑْﻦِ ﺇِﺳْﺤَﺎﻕَ، ﻋَﻦْ ﺯِﻳَﺎﺩِ ﺑْﻦِ ﺯَﻳْﺪٍﺍﻟﺴُّﻮَﺍﺋِﻲِّ، ﻋَﻦْ ﺃَﺑِﻲ ﺟُﺤَﻴْﻔَﺔَ، ﻋَﻦْ ﻋَﻠِﻲٍّ،ﻗَﺎﻝَ: ﻣِﻦْ ﺳُﻨَّﺔِ ﺍﻟﺼَّﻼَﺓِ ﻭَﺿْﻊُ ﺍﻷَﻳْﺪِﻱ ﻋَﻠَﻰﺍﻷَﻳْﺪِﻱ ﺗَﺤْﺖَ ﺍﻟﺴُّﺮَﺭِ

Hazrat Ali (R.a) Farmate Hy: “Hath ko Haath par Naaf ke Neechey bandhna Sunnat Hy.”

[Musannaf Ibne Abi Shaybah بَابُ وَضْعِ الْيُمْنَى عَلَىﺍﻟﺸِّﻤَﺎﻝ Hadees no# 3966]

Allamah Nawawi (رحمہ الله) Farmaate Hy ke: “Jab Sahabi Yun kahe ke Humein Is baat ka amr kiya gaya, Ya Hum ko is cheez se Roka gaya, ya kahe ke SUNNAT ye Hy to Ye sab ka sab MarfooHy..” [Muqadmah Sharah Muslim: 17]
Allamah Aini (رحمہ الله) likhte Hy: ”Hazrat Ali ka Ye Farmana ke YE SUNNAT Hy, ye Lafz Muhaddiseen ke Yahan MARFOOme Daakhil ho jata Hy.” [Umdatul Qaari 3/15]

HADEES 3 (Athar):

ﺣَﺪَّﺛَﻨَﺎ ﻭَﻛِﻴﻊٌ، ﻋَﻦْ ﺭَﺑِﻴﻊٍ، ﻋَﻦْ ﺃَﺑِﻲﻣَﻌْﺸَﺮٍ، ﻋَﻦْ ﺇﺑْﺮَﺍﻫِﻴﻢَ، ﻗَﺎﻝَ: ﻳَﻀَﻊُ ﻳَﻤِﻴﻨَﻪُﻋَﻠَﻰ ﺷِﻤَﺎﻟِﻪِ ﻓِﻲ ﺍﻟﺼَّﻼَﺓِ ﺗَﺤْﺖَ ﺍﻟﺴُّﺮَّﺓ

Hazrat Ibraheem Naqa’i (Taaba’ee) (Rh) Farmate Hy ke “(Namazi) Namaz me Apne Daayein Haath ko Baayein Haath par Naaf ke Neechey rakhey”.
[Kitab Al Aasaar; Imam Abu Hanifah (Rh) Ba-Riwayat Muhammad (Rh) vol: 1 Pg no:322 Hadees no# 121 ; Musannaf Ibne Abi Shaybah vol;1 Pg no:427 Hadees no# 3960 بَابُ وَضْعِ الْيُمْنَى عَلَىﺍﻟﺸِّﻤَﺎﻝ]

Is Asar ke Raawi Mu’tabar Hy Aur Riwayat , Sanad HASAN Darjah ki Hy. Sanad Tabi’ Par Khatam hoti hay Aur Tabee’ ka Apna Qaul bayan karti Hy. Yani Ye Hadees HASAN Hy. Hazrat Ibraheem Naqa’i (Rh) Jaleel-o-Qadar Taaba’ee Hy, In ka Qoul Hamare Nazdeek Hujjat Hy. In se Imam Bukhari (Rh) Ne Apni SAHIH BUKHARI Me Rivayaat laayi Hy.

HADEES 4 (Athar):
ﺣَﺪَّﺛَﻨَﺎ ﻳَﺰِﻳﺪُ ﺑْﻦُ ﻫَﺎﺭُﻭﻥَ، ﻗَﺎﻝَﺃَﺧْﺒَﺮَﻧَﺎ ﺍﻟﺤَﺠَّﺎﺝُ ﺑْﻦُ ﺣَﺴَّﺎﻥَ، ﻗَﺎﻝَ: ﺳَﻤِﻌْﺖُﺃَﺑَﺎ ﻣِﺠْﻠَﺰٍ، ﺃَﻭْ ﺳَﺄَﻟْﺘُﻪُ، ﻗَﺎﻝَ: ﻗُﻠْﺖُ: ﻛَﻴْﻒَﺃَﺻْﻨَﻊُ؟ ﻗَﺎﻝَ: ﻳَﻀَﻊُ ﺑَﺎﻃِﻦَ ﻛَﻒِّ ﻳَﻤِﻴﻨِﻪِ ﻋَﻠَﻰﻇَﺎﻫِﺮِ ﻛَﻒِّ ﺷِﻤَﺎﻟِﻪِ، ﻭَﻳَﺠْﻌَﻠُﻬَﺎ ﺃَﺳْﻔَﻞَ ﻣِﻦَﺍﻟﺴُّﺮَّﺓِ

Hazrat Abi Majliz (Rh) Farmate Hy ke “Namaz me Apne Daayein Haath ki Hatheyli ke Andar wale Hissey ko Baayein Haath ki Hatheyli ke Zaahiri Hissa par Naaf ke Neechey Rakhey.” [Musannaf Ibne Abi Shaybah vol : 1 pg no :427 Hadees no#3963 بَابُ وَضْعِ الْيُمْنَى عَلَىﺍﻟﺸِّﻤَﺎﻝ, Al Jawaahar An Naqa’i vol: 2 Pg no: 31]

Ye Asar SAHIH Hy. Is ki SANAD SAHIH Hy. Abi Majliz (Rh) Mash’hoor Taaba’ee Kabeer Hy jinka inteqaal 100 ya 101 Hijri me Hua Hy. Inhone Sahaba (R.a) ki Sohbat ikhtiyaar ki Hy. Zaahir si baat Hy ke Ye Amal Unhoney Sahaba (R.a) ko dekh kar Aur un se sun kar hi Bayan kiya Hoga.

HADEES 5:
حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَاحِدِ بْنُ زِيَادٍ عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ إِسْحَاقَ الْكُوفِيِّ عَنْ سَيَّارٍ أَبِي الْحَكَمِ عَنْ أَبِي وَائِلٍ قَالَ: قَالَ أَبُو هُرَيْرَةَ أَخْذُ الأَكُفِّ عَلَى الأَكُفِّ فِي الصَّلاَةِ تَحْتَ السُّرَّةِ
قَالَ أَبُو دَاوُدَ: سَمِعْتُ أَحْمَدَ بْنَ حَنْبَلٍ يُضَعِّفُ عَبْدَ الرَّحْمَنِ بْنَ إِسْحَاقَ الْكُوفِيّ

Hazrat Abu Hurairah (R.a) Farmate Hy ke Namaz me Haath ki Hatheyli ko pakad kar Naaf ke Neechey Rakhna (Sunnat Hy).
[Sunan Abu Dawud vol: 1 Pg no; 118,Hadees no# 758 بَابُ وَضْعِ الْيُمْنَى عَلَى الْيُسْرَى فِي الصَّلاَة; I’la as Sunan vol ;2 Pg no : 196 Hadees no#677]

HADEES 6 (Athar):

Al-Muhaddis Al-Faqeeh, Imam Al-Aazam Fil Fuqaha’ Abu Hanifah Nu’man bin Saabit Taaba’ee (Rahmatullahi Alaih) Farmate Hy ke: “Namaz me Apne Daayein Haath ko Baayein Hath par Naaf ke Neechey Rakhey.”
[Kitaab Al-Aasaar; Imam Abu Hanifah (Rh) Ba-Riwayat Muhammad (Rh) vol: 1 Pg no: 323; Ahkaam Al-Qur’an, Imam Tahawi (Rh) vol: 1 Pg no: 185]

Ye Qoul Imam Abu Hanifah (Rahmatullahi Alaih) ka Hy, Jinhone Naaf ke Neechey Haath Baandhne ko Apna Maslak Banaya Hy.

Advertisements

6 thoughts on “Proofs of Namaz (Hanafi) from SAHIH, HASAN Hadith`s”

  1. subhan ALLAH SUBHAN ALLAH . JazakALLAH KHAIRAH , Allah azwajal se hamari yahi dua hai k hamen huq ko dusre tk phunchane ki taufiq ata farmaye. ameen summa ameen.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s