7 thoughts on “وہابیوں کی غلط تشریحات ِ قرآنی اردو میں”

  1. aji jhoote! jhoot kyoun bolte ji aap log.allah ka dar nahi rahta aap logon k dilon main.

    pahli baath ye ke a’atraz no 1 jo tum pesh kiye wo kounsi tafseer main wahhabiyon ne likha.

    2) hazrate moosa alaihissalam madad haroon se nahi. allah se mang rahe hain gour se aayath ka mutaliya karo maloom hota.warna aayath pesh karo.

    easa alaihissalam ne hawwariyon se madad mangi us cheez main jis main wo hawwari istita’ath rakhte the aur tum apne waliyo se wo cheezain mangte ho jin cheezon main wo istita’ath nahi rakhte.aur hawwari easa alaihissalam k zamane main easa alaihissalam k saamne moujood aur dunya main zinda the.aur tum jin se madad mangte ho wo dunya se chale gaye.easa(a.s) allah ki raah main madad mangi thi aur tum apni dunya kamane aur shirk ki raah main madad talab karte ho.

    1. 1) Jazbaat se nikal kar dekho or Tafseerat e Qurani parho us main yahi likha hai. Agar tafeeren naa mil saken to humari site ki literature section main jaa kar apne wahabi arbon ki kitaben download kar ke apna shoq pura kar len.

      2)> Musa alehisalam hon, Eesaa alehisalam hon ya KOi bhi Nabi. Allah ne Quran main Madad mangne ko Jaiz qarar de diya Surah al Ahzab ayat 45 parho. Surah al Nisa Aya 64/65 parho. Surah al takveer ka mutalia karo.

      3rd: Hawariyon se madad mangi thi na??? Ye to tum ne khud likha hai? To istitaa’aat ka Nuqta e Maarfat tum ab bayan karo Tafseer se kahan likha hai istitaa’at ka? or yeh keh HAWARI Kon hain?

      Kya hawaari Allah hain? ya (Ghairullah)????

      4th Yahi tum logon ki Gumrahi hai keh JIn se Zindagi main madad mangi jaa sakti hai us se Foat hone k baad bhi madad mangi jaa sakti hai. Saboot k liye humare Tawasul k section main apne Deobandi MUlaaon ki Marne k baad apne Mutaasireen ki madad k Scans apni he wahabi / deobandi najdi kitabon se wahan parh lo.

    2. یہ آیت سورہ النسا ۶۵ کی تفسیر ہے اور امام ابن کثیر لکھتے ہیں؛۔

      اللہ تعالیٰ عاصیوں اور خطاکاروں کو ارشاد فرماتا ہے کہ جب ان سے خطا وگناہ سرزد ہوجائیں تو انہیں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے پاس آکر خدا تعالیٰ سے استغفار کرنا چاہیئے اور خود رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے بھی عرض کرنا چاہیئے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم ہمارے لیئے دعا فرمائیں۔ جب وہ ایسا کریں گے تو یقیناً اللہ تعالیٰ ان کی طرف رجوع کرے گا انہیں بخش دے گا اور ان پر رحم فرمائے گا۔ اسی لیئے فرمایا گیا (لوجدوااللہ توابا رحیما) (تو وہ اس وسیلہ اور شفاعت کی بنا پر ضرور اللہ کو توبہ قبول فرمانے والا نہایت مہربان پاتے) یہ روایت بہت سوں نے بیان کی ہے جن میں سے ابومنصور صباغ نے اپنی کتاب الحکایات المشہورہ میں لکھا ہے کہ عتبی کا بیان ہے کہ میں حضور صلی اللہ علیہ وسلم کی قبر انور کے پاس بیٹھا ہوا تھا ایک اعرابی آیا اور اس نے کہا (السلام علیک یارسول اللہ! میں نے سنا ہے کہ اللہ پاک کا ارشاد ہے اور (اے حبیب) اگر وہ لوگ جب اپنی جانوں پر ظلم کربیٹھتے تھے آپ کی خدمت میں حاضر ہوجاتے اور اللہ سے معافی مانگتے اور رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم بھی ان کے لیئے مغفرت طلب کرتے تو وہ (اس وسیلہ اور شفاعت کی بنا پر) ضرور اللہ کو توبہ قبول فرمانے والا نہایت مہربان پاتے ۔ میں آپ صلی اللہ علیہ وسلم کی خدمت میں اپنے گناہوں پر استغفار کرتے ہوئے اور آپ کو اپنے رب کے سامنے اپنا سفارشی بناتے ہوئے حاضر ہوا ہوں۔ پھر اس نے یہ اشعار پڑھے

      ترجمہ اشعار؛۔

      اے مدفون لوگوں میں سب سے بہتر ہستی جس کی وجہ سے میدان اور ٹیلے اچھے ہوگئے میری جان قربان اس قبر پر جس میں آپ صلی اللہ علیہ وسلم رونق افروز ہیں جس میں عفاف و بخشش اور جودوکرم ہے

      پھر اعرابی تو لوٹ گیا اور مجھے نیند آگئی میں نے خواب میں رسول اللہ علیہ السلام کی زیارت کی آپ علیہ السلام مجھ سے فرما رہے تھے (عتبی اعرابی حق ہے پس تو جا اور اسے خوشخبری سنادے کہ اللہ تعالیٰ نے اس کے گناہ معاف فرما دیئے ہیں)۔

      تفسیر ابن کثیر جلد ۴ ص ۱۴۰ زیر تحت الایات ، ۶۴و ۶۵ موسسۃ قرطبہ ، مکتبہ اولاد الشیخ للتراث

    3. Kia Allah Ta’alah istatat no rakhta tha, keh Hazrat Eesa (A.S) ki madad karay? Agar Allah istatat rakhta tha to Allah Ta’alah kay hotay huway, Hazrat Eesa (A.S) nay Hawwarion say madad talab kion kee. Jawab do. Allah Ta’alah to sab say barh kar madad farmany wala hay, phir hawwarion say madad kion mangi ja rahi hay.

      Agar Aap kaho keh woh to zinda thay is liay un say madad mangi gai, to Quran-o-Hadees say sabit karo keh Allah Ta’alah k muqablay main zindo say madad mangi ja sakti hay murdo say naheen. Qiyamat tak sabit na kar sako gay.

      Manana paray ga keh yeh Ayat buton k liay nazil huee, na keh naik parhaiz gar musalmano k liay.

Leave a reply to Zarlish Khan Afridi Cancel reply